Laydyg ben de 2 ay boyunca öksürmüştüm doktora gittim ama hiçbir doktor ilaç yazmadı kendi doktorum da organic şurup vermişti grintuss diye onu içmiştim geceleri bir bak istersen eczanelerde reçetesiz satılıyor öksürüğün bebeğe zararı olmadığını söylediler ama sürekli kendimi kasarak öksürdüğüm için göbek fıtığı olabileceğimi söylemişlerdi