anneyim9 Kızlar ikiz gebelik yaşıyorum bebekler iyi gelişimleride haftasıyla uyumlu ama biri daha hareketli diğeri o kadar değil normal mi sizce 22 haftalığım buarada
Cilemm1 anneyim9 canim bnde 21 haftalik gebeyim bizde de durum ayni 😁 sol tarafim kipir kipir ozellikle cikolata yedigim zaman ama digeri cani isterse kipirdiyor ikiz gebeliklerde oyle olurmus yani normal bir durum endiselenme 🌺
5_erkek_annesi anneyim9 her bebek bir olmaz İkizde olsa 🥲bazı bebekler hareketli bâzıları daha sakin olur
Ozlemerikci543450 anneyim9 benimkiler altlı üstlü duruyor altta olan kız daha kıpırdanıyor 21 haftayım bende ama üstteki keyfine göre oğlan daha sakin 🤣