Rabia12 dün gece iyice fenalaştım eşim hastaneye götürdü ihlal ve kan tahlili yapıldı serum takıldı tahlillerimde sıkıntı yok bi idarar tahlilinde çok az enfeksiyon gözüküyor ondanda bisey olmaz dedi ilac istedim ilac vermiycem yine tekrarlarsa gel dedi simdi az az mide bulantılarım oluyo ama kusma derecesinde degil henüz Allah hepimize acil sifalar versin