AylinYasinYagi Elaa12 kesinlikle hastaneye gidin aynı şey geldi başıma doğuma alındım. Belki enfeksiyon derler ama gidin mutlaka
Nanelimon_19 Eğer su olduguna eminseniz kesinlkle beklemeyin derim çünkü su gelişi ile doğum başlamış oluyor bebek riske girmesin enfeksiyon açısından