5_erkek_annesi kahvesever__ benim eşim özel günlerde parayı direk veriyor kendine al diye 😂anlamıyor gerçekten hediyeden
ipekmom_ kahvesever__ 3.anneler günümüde hemde bu kez ikinci bebeğime hamileyken bile kocaman bir hiçbişey alarak geçirdim ☺️ şaşırmadım beklenen sonuç buydu ama iğne ucu kadar bir umudum vardı belki bi çikolata falan getirir diye umut etmiştim ama etmem hataydı
Sedset Hediye almadım ama eşimin yakınlarından birisi aa bu seneyi kaçırdın gerçek anneler günün seneye diyerek keyfimi bile kaçırdı hediye bir yana dursun 😏