Rabiadefne0105 Arkadaşlar özür dileyerek söylüyorum benim vajinamın iç dudağında kaşınma yanma oldu bende teharet ederken biraz kaşıdım sağ iç dudak şişti iyice başına gelen varmı napmam lazım 🥹🥹🥹🥹
Mommce Rabiadefne0105 enfeksiyon vardır canım. Doktorlar zaten yanma kaşıntı idrar yaparken yanma falan olursa enfeksiyondan şüpheleniyor. Doktora bı git görün istersen enfeksiyon için antibiyotik veriyorlar.
evlatce-41 Benimde hep olur nemli bıraktıgımda bakımına özenmediğimde genellikle güzelce yıkayıp güzelce kurulayın her kavobodan sonra düzelir inşallah ama tabi düzelmezse yine doktora gidin