Momiesss Kizlar dun dogum yaptim icerden de dikislerim var da disardan da 4 tane varmis nasil cabucak iyilesebilirim ki popom cok aciyor oturup kalkarken zorlaniyprum boyle dikislerim acilcak diye daha cok korkuyorum
annesiningunesi_ Her lavabo sonrasi batikon sürün ve fön makinesiyle kurutun. Ayrica sari veya kirmizi kantaron yagi da cok cabuk iyilestiriyormus. Cevremde cabuk iyilesenlerin %90 i falan bunu önermisti kesin cozum olarak