Buseozkn Kızlar selam 2 gün önce beta 42 çıktı bugün tekrar test verdim 55e artmış yaşayan var mı bu durumu
dalyaluna35 Adet tarihiniz gecti mi? Eğer adetiniz 1 gun bile geçtiyse ve sonucunuz buysa üzgünüm kimyasal gebelik ihtimali çok yüksek