dilek1 Busrabusra bende 16. haftamda hissetmiştim ☺ dediğiniz gibi pıt pıt birşey atıyor şimdi 17+6 haftalığım daha sık olmaya başladı çok güzel birşey ya 😍🙏🏻
Busrabusra Ecelina bende oyle ya gaz degil ondan eminimde acaba damarmi atiyo yoksa bebegimmi diye ikilemdeyim
Seherk Benimde önceki günler kasıklarımda küçük titremeler oluyordu sma şimdi bağırsak hareketi gibi farklı bir duygu ☺😍