Esinnur63 of eşimde diyo ya çok kızıyor valla sürekli kızıyor eşimde yapar eder allah razı olsun bende kimsenin yaptığı işi beğenmiyorum kim olursa olsun bana kötü geliyor yaptığı valla şuan erken doğum riskim var doktor yapmayacan diyo eşim yapıyor ah bide bana sor yine duramıyorum yapıyorum fenalaşıyorum sonra eşin diyo yapma diyorum yapıyorsun kötü oluyorsun diyo haklı adam ama elimde değil