Ebru12494040 9 haftada bende yaşadım. Azdı ve kahverengiydi diye önemsemedim ama keşke önemseseymişim. 11 haftada daha yoğun ve kırmızı şekilde oldu. Doktoruma koştum. Birden fazla kanama alanı varmış acil iğne ve hapa başladık. Gün aşırı iğne yaptırdım baya uğraştık. Keşke 9 haftada gitseydim belki ufak bi hapla acillerde dolaşmadan hallederdim diyorum 🤷🏼