Yucel44 Kızlar selam doğum sonrası 40ımızda ilk muayeneye gidiyoruz ya o muayene esnasında Dr vajinal mi muayene ediyor yoksa karından mı bilen ya da hatırlayan var mı acaba ??
Mrscakir Yucel44 vajinal doğum oldum ama 40 gün sonra değil 2 gün sonra muayeneye çağırdı. Önce ultrasonla karnımdan baktı daha sonra vajinadan dikişlerime baktı. Sezeryan olursa büyük ihtimalle vajinadan bakmaz diye düşünüyorum
Aylaa123 Yucel44 ben sezaryen oldum sadece karından baktım ama vajinal yapıcaksankz dikişlerinize bakarlar alttanda muayne olursunuz
AnayimBenAna_ 3_bebelianne hayır sezaryen ikinci doğumum. İlktede aynı şekilde yapmıştı aynı doktorum