Bende perşembe gittim ayrıntılı ultrasona 20 haftalığım aşağıda dedi doktor 28 hafta da akciğer geliştirici iğne yaparız 34 . Hafta da da emarla bakarız yapışık mı değil mi diye ona göre kan ayarlayıp erken doğum planı yaparız dedi 2 tane daha çocuğum var ve doktor beni acayip korkutuyor napicam bilmiyorum