1oglanannesi
Bat 16. Dün silik çizgi var gibiydi. Bugün o da yoktu negatif 😕 belkivardır ama çok erkendir diye bekliyorum şimdi.
Göğüs hassasiyeti çok fazla (regl iken 1 gün olurdu ancak şimdi 5.gün) sıcak basması çok fazla, sürekli 36,9-37 dereceyim.
Umarım olmuştur ya 🥹