H_selooo ya benimde başıma geldi dün aslında dün adetimin 22 ci günüydü ve sabah saatlerinde baya çok hic görmedigim kadar peçetede yumurta akı gibi sivi bişey geldi ama kokusuz enfeksiyon degil eminim Akşama kadar aram aram oldu akşamdan kesti bende yumurtladığımı düşünüyorum kesmeseydi gebelikten derdim ama kestigi için yumurtlama diyorum bazı postlar gördüm adetin 25 ci gunu bile hamile kalanlar var bakalım