hamcokelek33 Hdjsjdjs benm de inanılmaz şişti bugün 10. Gün, biraz yürüyüş yapmak iyi geliyor. Normalde ayaklarım 37 numara geçen gün dışarı çıkarken babamın 42 numara spor ayakkabılarını giymek zorunda kaldım 😂😂😂
Aress Hdjsjdjs ne kadar süre geçti doğumdan bilmiyorum ama ben ayakta çok kaldığım için olmuştu. Doğumdan 2 gün sonra filan. Ayaklarımı uzatıp dinlendiğimde geçmişti
burshka Burda bekliyim bide varis çorabı giyen var mı Bana 10 gün boyunca takılmam söylendi ama çorap o kadar çok sıkıyor ki bacaklarım su topladı
Hdjsjdjs burshka burshka varis çorbaını denemedim hiç ama bende normal çorap giymiştim yumuşak sıcak tutayım ayağımı diye, daha bi şişmiş
Hdjsjdjs Eliffffkkkkkk internette havaya kaldırıp uzanın vs diyor ama denemedim hiç, kan basıncından dolayı normalmiş 10 güne galan geçermiş dedi doktor
Hdjsjdjs hamcokelek33 bebiş doğalı 5 gün oluyorda benim 2 gündür şişti, doktoruma sorduğumda normal dedi 7/10 aradı geçermiş
Zeynepsa Hdjsjdjs 10 gün kan sulandırıcı iğne oldum. Varis çorabı kullandım. Ayaklarını da yukarda tutmaya çalış
Zeynepsa minussset hayır ilk doğumumda da ödemli idim şişlerim vardı ama bana vermedi. Aynı doktor 2. Doğumda verdi
hamcokelek33 minussset bana da verdi doktotum ben de kullandım, sanırım ameliyatlardan sonra oluşan pıhtı atma ihtimalinden dolayı