babyloving Kızlar 31+3 haftalığım rahim ağzı kısalığım var şu an 35 çıkıyor en son iki hafta önce gitmiştim bu ara çok tuvalet sorunu yaşıyorum zaten ayakta fazla durmuyorum ama pıhtılaşma olmasın diye evde biraz hareket ediyorum o zamanları sık idrarım geliyor sanki tam boşaltamıyorum idrarı WC den çıkıyorum biraz vajinamda bişi hissediyorum tuvalete gitmezsem olmuyor bebek de hep göbek çevremde hareket ediyor kasıklarımra falan çok hissetmiyorum ama baş geliş 26 hautaden beri yattığım zaman böyle bi his yok ayaktayken oluyor doktor hiç bebek çok aşağıda falan demedi ama sizde de oluyor mu
Wewe babyloving kuzumm her şeyin o kadar normal ki….. biliyorsun bende 31+6yım ve rahim ağzı 2 hafta önce 24 mm idi. Şuan senin yaşadıklarını yaşıyorum. Ama bu rahim ağzıyla ilgili değil. Herkes bunu bu dönemlerde yaşıyor. Sanki çişim hiç bitmiyormuş gibi, ve tuvalettede az geliyormuş gibi hissediyorum. Çocuk hep hep hep kasıklarımda. Sakinliğini korumaya çalış lütfen her şey yolunda belliki🙏🏻
ozgeserin babyloving bende kasıklarımda hissediyorum benim rahim ağzında dikiş var. Şuan mm kaç bilmiyorum progestan zaten kullanıyordum bu sıra sanki akıntım fazla gelmeye başladı diye tereddütdeyim herşeyi kafamıza takmaya yer arıyoruz. Ağrı oluyor acaba bişey mi oluyor halbuki normal vajina ağrısı ara ara karın kasılması kasıklarda ağrı. Ama işte biz evham yapacak yer arıyoruz
MinikBrokoli babyloving bende aynı durumdayım canım , bir bardak su içtim bi dk geçmedi hemen geldi , gün içinde kaç kere oldu böyle, Bende gün içinde yoruldum diye olduğunu düşünüyorum , mesela şimdi 3-4 bardak içtim gelmedii 🤔
babyloving Wewe 🥹 ben de rahim ağzı kısaldı da bebek aşağıya mı iniyor diye korkuyordum 🥹 kasılmam ağrım falan da yok çok şükür de mesele rahim ağzı olunca korkuyo insan 🥹
babyloving ozgeserin bende dikişte yok maalesef o yüzden daha çok stres yapıyorum galiba sürekli tuvalete gidince bebek de kasıklara iniyo zaten Salı günü kontrolüm var iple çekiyorum 🙏 evet biraz kafamız rahat geçirsek daha çabuk biticek her şey ama rahat edemiyoruz🥹
ozgeserin babyloving dikiş olması bişey ifade etmiyor canım ona rağmen her an herşey olabilir garanti bişey değil ki rahmim açılmaya çok müsait. Çarşamba benim var bakalım nolacak hep normal diyor doktor ama kasıklarım çıkacak gibi ağrıyor çözemedim gitti enfeksiyon falanda çıkmıyor. Sanırım biz evhamlıyız gerçekten
babyloving ozgeserin valla benim hiç ağrım falan yok inan ki otuz haftaya gelene kadar biraz batışmam falan oluyodu kasılmam bile üç günde bir falan oluyo nazar değdirmiyim yime kendime de 🤣 ama yine de korkuyorum zaten belirti veren bişi değil ya rahim ağzı sadece WC ihtiyacım olduğunda hemen gidemezsem gerçekten karnımda sertleşme falan oluyor bunca rahatlığa yine başıma bişi gelin mi diye endişeliyim birkaç hafta daha idare edebilsek keşke 🙏
babyloving ozgeserin benimde doktor iyi diyor ben her gidişimde kesin yatırcak beni diye çanta hazırlayıp gidiyorum inan ki. Artık doktor iyi dese bile inanamıyorum ki korkudan biraz kafamızı rahatlatabilsek günler daha rahat geçecek
ozgeserin babyloving çok şükür canım maşallah olmasında inşallah zaten ara ara olan kasılmalarda normal canım bebişler büyüyor artık. Benim ikiz gebelik muhtemelen ondan kaynaklı erken başladı bide baş aşağı duruyor ikiside o yüzden baskı yapıyorlar aşağıya. Kasılma ağrı bunlar normal diyor doktor bide sen şuan 3 kilo çoçuk taşıyorsun dedi 1500 biri 1800 biri 9 ay hamile gibisin sen dedi en son ilaçlar kullanıyorum işte bian önce sağlıklı bir şekilde atlatalım inşallah bu sürevi
ozgeserin babyloving Kafamız ancak doğurup kucağımıza alınca rahatlayacak gibime geliyor bilmiyorum hiç tatmadım o duyguyu bitane erken doğumum var yaşamadı ondan kaynaklı insan da hep bi kaybetme korkusu oluyor Rabbim sağ salim evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin inşallah. Doktor ne dese ne yapsa biz doğurana kadar içimizde hep bir kuşku olacak canım inşallah hiçbir problemimiz yoktur 🥰
babyloving MinikBrokoli evet benim de her dakika aynı olmuyor ayakta fazla kaldıysam oluyor yorgunlukla ilgili olabilir ☺️
babyloving ozgeserin başın sagolsun canım Allah bi daha yaşatmasın inşallah. Buraya sağ Salim doğurduk yazmak nasip olsun 🙏
ozgeserin babyloving Aminn inşallah canımm şuan bebeğinin doğumunu bekleyen tüm anneler inşallah sağ Salim kucağına almayı nasip etsin Rabbim
babyloving ozgeserin evet evet bende bir iki kene olunca kendimi korkutmuyorum ya geçiyor antık olması normal valla Allah sana kolaylık versin ikiz gebelikler çok zor daha çok ağırlığın var her şey iki kat senin 🥹