Fatmanoyan Dmrumrnns internetten 5 lisini sipariş ederdim iki gebeligide onla ogrendim. Ustelik ikinci gebeligimde adete 6 gun kala ogrendim ilkindede adetten once onla ogrendim ama kac gün kalaydi hatrlamiyorm
Busranur_mnts awox da güzel kuruma çizgisi de görmedim prodoctor da güzel trendyola uygun fiyatlı olarak aldım 5li 200 bir sıkıntı yaşamadım memnunum
minikpanda0_ Ben onunla öğrendiğim hamileliğimi direkt çıkardı 2. Çizgiyi önceden de kullandım negatifse negatif çıkarıyor kuruma çizgisi de yapmıyor tek tavsiyem bu marka birçok marka denedim ve hepsi yanılttı
Nuriay 8143 oha yaa testler neden o kadar pahalı? Bizde en güvenilir markakarın fiyatı en paha 68 70 lira ondan pahalısı yok
Nuriay [silindi] bu erken gebelik testi degil sabah ilk idrarla yaptım gölge gibi bişi var ama kuruma çızgisidir her halde
Dmrumrnns Nuriay valla bende bakıyorum aşırı silik bi çizgi gibi var bunda ama çok çokkkk belirsiz inşallah vardır
[silindi] Nuriay olabilir canım benim de 4 gün var ve erken genelik yaptım çıkmadı öatlama üstünden 10 gin geçti
Nuriay Dmrumrnns evet canım bende hep adet geçınce çikiyor martda kimyasal gebelik geçirdim oda 3 4 gün gecikmede çıktı 10 gün sonra kimyasal oldu
Dmrumrnns Nuriay benimde nisanda oldu 3 senedir hamile kalamadım bir çocuk var 14 yaşında ikinci olmuyordu nisanda oldu kimyasal oldu kan verdim pazartesi0.17 çıktı çok üzüldüm
Nuriay Dmrumrnns adetin ne zaman? Canım neden doktor izlemesiyle yapmıyosun ilac ve çatlama iynesi ultrasinda da izliyorlar