momBg CANLAR çok açık kahve leke geliyor yani flaş açınca belli oluyor rengi o derece açık leke tuvalete gidince bir tek progesteron iğnesi hapı gerekir mi??
Ayazakyol14_ momBg ben 6+4 de hiçbir belşrtim olmamasına rağmen doktorum 100 lük başla dedi tedbir içinmiş sende kullan bence
meryys momBg Gebeyseniz doktor kontrolünde alin bende leke yaşadım iğne oldum iğneyi vurduracagim yer bile recetemi görmeden vurmadı hormon ilaçları bence reçetesiz satılmazda
3_bebelianne momBg Bana doktor hapını yazdı arkadaşımın başına geldi iğne vuruldu doktora gidin kontrol etsin ona göre hap yada iğne o karar verir alırsınız
momBg Ayazakyol14_ birde kendim doktora danışmadan alabilir miyim sizce hiç bilmediğim için soruyorum kusura bakmayın 😇hapı direk veriyor mu eczane ?
momBg CANLAR çok açık kahve leke geliyor yani flaş açınca belli oluyor rengi o derece açık leke tuvalete gidince bir tek progesteron iğnesi hapı gerekir mi?
Ayazakyol14_ momBg hap olarak alıyorum ben ama dediğim gibi tedbir amaçlı yoksa içmezdim eczandende alabilirsin bence 100 lül sabah akşam ilk 3 gün baş dönmesi uykusuzluk yapıyor ama sonra geçiyor
erikarpuz momBg iğne de gerekebilir ilaç da ama bence bir kadın doğum acile gidin en iyisini onlar karar verir ve yazarlar da zaten