bildircinannesi 30 nisan da kan verdim beta negatif geldi ve bugün itibari ile adetim 1 hafta gecikti ama test negatif çıkınca ihtimal vermiyordum test yaptııım ve sonuç Kanı yarın vereceğim
brcn_yenky52 bildircinannesi kanda çıkmaması normal birşey değil canım kaset test olsa sıkıntı yok ama kan kesin sonuç oluyo
bildircinannesi Slmcnmyeniben artimed 😂biliyorum fazlaca yalancı pozitif veriyormuş ama idrarla temasında ikinci çizgi çıktı
Slmcnmyeniben bildircinannesi pek kuruma çizgisine de benzemiyor gri değil çizgi pembe inşallah vardır kan verirseniz benide etiketleyin 🥰
Derya09 bildircinannesi Benim de artımedte anında koyu çizgiyi çıkartmıştı ertesi gün adet olmuştum. Hiçbir teste güvenmiyorum. Kan en kesin sonuç haberlerinizi bekliyorum. Her şey Gönlünüzce olsun. 🌸
bildircinannesi Busranur_mnts inşallah yani adet çok geciktiği için umutluyum yoksa artımed mimlenmiş artık😂
Busranur_mnts mrvt94 sanmıyorum canım benim tahmini yumurtlama 2 mayıs bu sabah awox yaptım çıkmadı yumurtlamadan sonra 12. günü dolmasını beklicem
Nuriay bildircinannesi canım lutfen kan vermeden 2 ci bi test yapın predoktor mu ne o çok iyi ondan bi tane yapın demin bir postda gördüm çok yanıltıyomuş umarım sizde öyle degildir inşAllah ama yaparsanız tam emin olursunuz çunki böyle çıkmışsa artık butün testlerde çıkması gerek