Kızlar 31+2 hamileyim, bebeğim hep üstte tam karın deliğimin orda hareketleri. Ayağa kalktığımda yürürken karnımın ortasında ağrı hissediyorum yattığımda normalim ama hareket ettiğimde ağrı oluyor. Bebeğin hareketleri normal, akıntı su kanama vs yok hiç olmadı. Yalancı kasılmalarım oluyor ama endişe edecek kadar değil yorulduğumda daha çok yaşıyorum. Bu bahsettiğim ağrı kas ağrısı mıdır bebeğin pozisyonundan vs olabilir mi böyle bi durum yaşayan var mı ?