Yapay zeka kız dedi
Anneyim111 bence de kız kuzum
Anneyim111 hangi yapay zeka
Anneyim111 kız
Anneyim111 içime kış doğu :) Bana da kız dedi yapay zeka :)
Ozge0635 ay inşallah aşkım özele gidicem ama kaçıncı hafta da bilirlerki
Ozge0635 1 2
Anneyim111 1 2 haftaya belli olur bence bebeğim
Ozge0635 canım bana da bakabilir misin
Ozge0635 sağol aşkım teşekkür ederim 🫶
Fahriye41 erkek gibi geldi canım
Kız bence 🌸
Smy_sglm ay hadi İnşallah askom nasıl anladin
Kız
Duygupss ay hadi İnşallah askom nereden anladın
Anneyim111 içime doğdu öyle o an 😍
Hilalcanim chatgbt
Aselinannesi_26 ay hadi İnşallah nerden anladin askom
Ozge0635 teşekkür ederim canım ❤️
EsoMom_ inşallah askom