Salihaa42 Benim tansiyonum 14lerde. 9 sene önce sezeryan doğum yaptım. Şimdide normal doğum istiyorum. Tansiyon 14 Ken normal doğum yapabilir miyim? Yada tansiyonu yüksekken normla doğum yapan oldu mu süreç nasıl işledi