Bussraanurrr sym_yc moralinizi her zaman yüksek tutun benim 4. Tüp bebeğim ilk defa pozitif gördük 28 değer görsem çok sevinirdim öncekilerde bu işte en önemlisi stres yönetebilme
sym_yc Bussraanurrr çok haklısın iyiyim elhamdulillah yarın Allah ne derse o olacak inşaAllah yükseliş olur 🥹🩷
Bussraanurrr sym_yc ay çok şükür valla ben burda stres yaptım hadi bakalım bundan sonra çok daha hızlı tutunsun minik annesine
sym_yc Bussraanurrr inşaAllah öyle olur Rabbim yardım etsin hepimize aklım çıkıyor gerçekten bu süreç her leyden zor
sym_yc Bussraanurrr yarın tekrar test vericem acaba kaç çıkacak çok merak ediyorum inşaAllah 100 lere ulaşabilirim😍
Bsrnura Seymabutun1 benimde 10.gun 18 çıktı hemşire onuncu gün için yeterli dedi ama doktorla daha görüşemedim daha önce beş düşüğüm olduğu için sanki yeniden düşün yapcakmis gibi hissediyorum
Bsrnura Zeynepkab yikseldimi sonra dan bende beşinci gün embriyosu ikinci gün 18 ile öğrendim daha önceden beş düşüğüm var sanki düşecekmis gibi hissediyordum