6 haftalık hamileyim 3 haftadır biliyorum gebeliğimi. Bu üç haftada toplasanız 3 kez falan bi sarı akıntım oldu. Gebeliğimi öğrenmeden önce de vajinal mantar yaşıyordum sanırım devam ediyor. Çarşamba akşamı başka bir konudan acile gitmiştim doktor muayene ederken akıntınız var bundan sürüntü örneği alıp kültür isticem 3 güne çıkar kültür sonucunu göstermeye mutlaka gelin dedi. Çarşambadan beri hala çıkmadı sonuç. Cuma günü özel hastaneye gidicem onu bekliyorum aslında direkt bir doktor takipli olayım o kontrol etsin her şeyimi diye. Ama devlete gidip bu kültür sonucunu göstersem mi diye düşünüyorum cuma günü geç mi olur sizce? Sonuç da hala çıkmadı bilemedim ne yapsam. Çok yoğun bir akıntı da değil bu arada 3 kez geldi sadece dün geldi bir kez de.