_tugcee Erds123 Bende Alya mı Simay mı arasında kalmıştım ama Simay katmıştım ama Alya İsmini de çok severim🥹🥰O yüzden Alyaaa
Erds123 Minyonannecik kayın valide ve görümcem biz aliye deriz gibi şeyler söylediler bu biraz canımı sıktı acikcasi
Sedset Söylenim açısından ve etrafta az olması adına Güneş diğerini herkes doğru telaffuz edemeyebilir bir de me bileyim yalvarmak gibi geliyor Güneş gayet net ve güzel adıyla büyüsün inşallah her neye karar verirseniz 🌸🌸