12+3 ve 13+6 günlükken devletteki doktorlar bebeğimin cinsiyetinin kız olduklarını söylediler 🌸💖 Aslında hiç söylemelerini beklemiyordum bana da sürpriz oldu 🤪 inşallah değişmez zaten bir oğlum var ☺️🥰 burada da daha önce cinsiyet tahmini için sormuştum bilenler arasında @Elamomy @Eymenkuzusu @Sevdam74 @Dijo sizlere de teşekkür ederim haber edin demiştiniz tabi cinsiyet değişmezse 🤪🫣 bildiniz 🤗🥳🤩🌸💖
@Almirolie @Ozgeliz sizde erkek bebek diye tahminde bulunmuştunuz zaman ayırıp tahmin yaptığınız için sizlere de teşekkür ederim ☺️🥰