Kızlar 1 hafta önce serklaj oldum. Bi 10 gündür de sürekli yatıyorum. Serklajdan sonra tuvalet dışında pek ayağa kalkmadım. Ama dün gece uykumdan uyandım bacaklarım sızlıyordu sanırım kan dolaşımından dolayı rahatsızlık duydum.
Yani bunun bi arası var mı, arada kalkıp dolanmalı mıyım diye düşünüyorum , sonra vicdan yapıyorum ileride erken doğumu tetikler mi diye , cidden sürekli yatmak da zor ki :(