Mrv0213 Ben ilk gittimde 4,5 haftalıktı yeniydi
Bana direk Boş gebelik git aldr dedi . hiçbişey gözkmyor dedi yada gel kliniğime alayım dedi
biz yok dedik cokta iyi demişlerdi doktordan için sonra 2,3 doktora da gittim bu zaarfta 8 haftayı gectik 9 geldim ve bebek aşagıda tutundugunu ve Bebeğin kalbinn atısınıda öyle dinledik bacım 9 haftaya kadar dur derim Sorun olmazsa