insllaholcak Merhabalar yeni katıldım aranıza evet çizgi görünüyor ama erken gebelik testi olmasına rağmen 5 dk sonra çıktı reglime 3 gün var varmıdır sizce
Ceku256 insllaholcak ben de 3 gün kala erken gebelik testinda silik çizgiyle öğrendim aynı gün akşam kan verdim 33 tü değerim.
Duygupss Kan testi yaptır hastane de en iyisi o çift çizgi çıktı ben doktora gittim evet hamilesin dedi ultrasonda gecikeli 2 gün olmuştu
Eslem2112 insllaholcak cnm şü sol üst köşede üç çizgi var ona bas resim yükle var orda onada bas mutlu resim die bi yere yönlendiriyor resmini seç ve yükle altaki linki kopyalayıp buraya yapıştır
insllaholcak Yarın bende kan testi vermeyi düşünüyorum ve hemen hamileysem riskli gebelik uzmanından randevu almam lazım
pinkpuella Hangi marka test yaptınız, güvenilirse ilk 5 dk içinde çıkarttıysa vardır, gönlünüzce olsun 🍀
insllaholcak Reglime 2 gün var Salı günü yani ilk gün kan vereceğim inşallah vardır ve bu sefer hayırla kucağıma alırım hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım