Hanfak bscnr 6-7aylık olana kadar elektrikli olan sonrada manuel olanı kullanmayı düşünüyorum inşallah sağsalim kucağıma aldığımda düşündüğüm gibi olur 😅
Beybisiiiii bscnr alma imkanı olan bence ikisinide almalı ikisinin yeride ayrı ama içlernden biri derseniz manuel derim daha uzun vadede kullanılır
Talentedmom bscnr biz manuel aldık çok kullanılmayacağı için 2.el aldık isim veremiyorum yasak olduğu için markası 4moms
bscnr Hanfak inşallah sağsalim alırız yavrularımızı kucağımıza ve aldıklarımızı da kullanırız hayırlısıyla 🥹🥹
bscnr Beybisiiiii alma imkanım var sadece 2 sini de alıp birini kullanmazsam gereksiz almış olur muyum diye arada kaldım ama sanırım ikisinin de ayrı faydaları var
3_bebelianne bscnr sen ikisinide al kararsız kalmışsın benim diğer çocuğumdan kalan manueli kullanacağım elektirikli almayacağım🙂