Kızlar böyle tuhaf bir soru sormak istemezdim ama sizlerin de görüşünü çok merak ettim.Geçen hafta kız kardeşimin nişanı vardı 22.haftadaydım bu arada düğünü doğumuma denk geliyor oynayamam nasılsa diye biraz fazla oynadım galiba 😄 Baya hareketliydim.Topuklum da yüksek değildi hiç rahatsız olmadım belim falan da ağrımdı ama sonrasında bana neden bu kadar oynadın bebeğin beyni hasar alır dediler bir inanmadım pek ama yine de bir haftadır içime bir kurt düştü.Gidince doktoruma soracağım ama size de sormak istedim.Sizce böyle bu durum olabilir mi? 🫤