[silindi] 4 kardeşiz.
En büyüğü ablam. Aramızda 10 yaş var. Zamanında ailemin istediği Herseyi yapmış, hiçbir konuda itiraz etmemiş sularına gitmiş. O yüzden kendi istediği gibi bir hayatı olmamış. Evliligide dahil. Bende hep kafamın dikine gittim. Öyle yaptığım için annem babam ablam kadar sevmediler beni. Ama sanki yaşadığı hayatın sorumlusu benmisim gibi ablam beni kıskanır.Hayatımı,evliliğimi(ben sevdiğimle evlendim ,o gorucu usulu) gezdiğimi yediğimi içtiğimi. İyi olayım istemez. Bunu da devamlı hissettirir sağolsun.
- Numara büyük abim. Kendisini çok severim baba gibidir. Fedakar ve iyi bir abidir.
3.numara diğer abim: Ablamla daha iyi anlaşır benle çok bi samimiyeti yoktur.Lafta abidir.