Mucizemgeliyor86 Hiç anlam veremiyorum :( ne tatlı, ne Abur cubur nede ekmek yiyorum. Ama sürekli kilo alıyorum :( bunu durdurmak için napmalıyım? Sabah erkenden kalkıp işe gidiyorum , sürekli evde yatan biride değilim :(
Sedef-345 Mucizemgeliyor86 kabızlık var mı? Demir ilacından dolayı? Bende öyleyim ekmeği bıraktım. Bakalım inşlh alırsamda yavaş alırım kiloyu 🤣🤣🤣
Maviyesil121212 Mucizemgeliyor86 ama çok da aşırı değil ki ben de 54le hamile kaldım 66 kiloyum şu an 33 haftalığım. Ben her şeyi yiyorum gerçi gecenin bir yarısı falan hiç dikkat etmiyorum ama senin aşırı bi kilo almışlığın bence yok
Mucizemgeliyor86 derya14 55 le hamile kaldım , şuan 68-69 :( dikkat ettikçe alıyorum anlamadım ben. Ya siz ?
Reyyan1310 Mucizemgeliyor86 çok değil ki sonuçta hamilesiniz bende 56 ile hamile kaldım şuan 65 kiloyum
Gizzy @Mucizemgeliyor86 Ben de 36 haftalık oldum, 15 kilo almışım ve bunun 3 kilosunu son 3 haftada aldım. Ama ben doğum iznine çıktım, hareketsizlikten oldu biraz da. Ama bebek de baya kilo alıyor bu haftalar o da var. Bence sizin kilonuz da normal ama.
Mucizemgeliyor86 Gizzy doktor hiç öyle demiyor :( doktor günüm gelecek tartıya çıkacağım diye gerginim :(
derya14 Mucizemgeliyor86 1 ay önce falan kesinlikle kilo istemiyorum demişti 😄sanırım spor yaptığım için kilom çok durmuyor göbeğim çıktı sadece daha öncesinde dümdüzdü karnım. Gören insanlar inanmıyor aldığım kiloya.
Reyyan1310 Mucizemgeliyor86 35+5 bence çok değil bende korkuyordum çok almaktan ama bunların bir kısmı doğumda gidecek inşaAllah geriside kendiliğinden gider herhalde ☺️