Drusnm2 Arkadaşlar gerçekten yıldım ya 2 gün iyiyim diğer gün yine berbat kusuyorum 13 haftalık oldu ne zaman geçecek ya
zynrn Drusnm2 19 haftalığım ve bu sabah bile kustum yine arada iyi olmanız güzel ben o haftalarda hergun acile gidiyordum
hnyildirim Drusnm2 22 haftalığım bulantı ilacını hala bırakamadım içmediğim zaman hastanelik oluyorum 🥺 bazı hamileliklerde son haftaya kadar oluyor diyorlar ama genelde 16. Haftada bitiyor çoğu kişinin inşallah sizinde biter 16 gibi