bsrm doruk genel olarak hakkında pek iyi şeyler duymadım özellikle Google yorumlarına bakarsanız orda bile anlarsınız zaten eşimin anlasmasi var %30 karşılıyor doğumu ama ona rağmen gitmiyorum . Nev Esentepeye gidiyorum şimdiye kadar olumsuz hicbisey duymadım ve doğum ucretimizde 40 binde sabitlendi şu an herhangi bi zam olma ihtimaline karşılık sabitleme yaptı doktorum 2 ay önceden 🥰