Arkadaşlar bir konuda fikrinize ihtiyacım var. Evlenirken tefaldan bu tencere setini satın aldım. Satın aldığım günden bugüne ürünün garanti süresi doldu. Ancak garantisi dolduktan 2 ay kadar sonra sette bulunan 2 tencerede durduk yere kullanılamaz hale geldi. Birinin altı ocaktayken şişerek ayrıldı, diğerininde birkaç gün sonra yine ocaktayken bu şekilde boyası attı. Tefal garanti süresi doldu diyerek işlem yapamayacağını belirtti. Ama bu ne alaka yani garanti süresiyle böyle bir rezillik olabilir mi? Bu durumda neler yapılabilir bilginiz var mı?

