ElifUner Kızlar selam. 8 mayısta değerim 34 tü. 10 mayısta 99 çıktı ama belirtilerim azaldığı için korkup bugün 11 mayısta da kan verdim 24 saat geçti sadece ce sonucum 131 çıkmış. Sizce kimyasala mı dönecek?
bebegimibekliyorum__ ElifUner hayır şu an için iyi ama neden bu kadar acele ediyorsun canım bekle artık 1 hafta sonra doktoruna git
Busraatpl ElifUner değeriniz az değil normal. gayet güzel artmış , benim tam iki katına çıkmamıştı bile. ben 7 haftalık hamileyim hiçbir belirtim yok âdet gecikmesi dışında, herkesin belirtisi olmaz
ElifUner bebegimibekliyorum__ göğüs hassasiyetim çoktu bu sabaha kadar ama bşrden kesildi ve hala yok gibi. Korktum düşüşe mi geçti acaba diye.
Busranur_mnts Değerin daha küçük çokmueni hamielleiktşr öyle belirgin belirtiler olmaz adet öncesi semptom gibi olur strese sokma kendini 2 günde bi düzenli ver yeter en az %60 artmadı lazım 🤗
Busranur_mnts ElifUner canım normal illa sürekli belirti olacak herkeste her belirti görülecek diye birley yok strese sokma kendini haftaya falan keseyi görürsün
ElifUner Busranur_mnts yarın da bir kan vereceğim ama 48 saatteki artışı görmek için. Doktorum haftaya çağırmıştı zaten ama ben işte endişeleniyorum ne yapayım elimde değil
ElifUner Busraatpl ya günlerdir bu belirtilerim vardı çünkü birden kesilmesi ve 24 saatlik ölçümde sadece 32 birim artmasından emin olamadım. Yarına kadar ne kadar artar bilemiyorum işte