Canh20 Merhaba arkadaşlar doğum hikayemi paylaşmak istiyorum ben okurken çok hevesleniyordum. Haftada nst ye girdim sancı çıkmadı dr 28.Haftadan itibaren bebeğin başının büyük,kilosunun önde olduğunu söyledi son kontrole kadar normal doğum olur die konuşuyorduk bebek baş aşağı pozisyondaydı ve düzensiz sancılarım vardı artık ağırlaşmış bian önce doğum yapmak istiyodum. Dr muanede bana bebeğin 4100 gr olduğunu söyledi nırmal doğum riskli olur dedi ve sezeryana karar verdi. 38+6 da spinal anestezi ile doğum yaptım. Bebeğin doğum kilosu 3750 .Benim acı eşiğim düşük ondn çok stresliydim ama beklediğimden hızlı ve kolay geçti herşey şükürler olsun. Sonda korkulu rüyamdı duymuştum kötü hikayeleri hiçç anlamadım bile hangi doğım türü olursa olsun hemşire ebe vs dinlemek gerekiyor kasmamak gerekiyor ben çok kasarım ona rağmen aa bu kadarmıydı dedim. Spinal iğneside pozisyon olarak insanı geriyor diğer iğneler gibi etkisi benim için öyleydi. bebek çıktıktan sonra masada kötü olduğumu söyledim bi anda sanki tüm organlarım yerine girdi. Evet spinalde acı yok ama hissiyat var bebeğim doğdu onu öptüm giydirmeye götürdüler benide odaya aldılar.Devlet hastanesi takipliydim anne bebek dostu hastane ben çok memnun kaldım. İlk ayağa kalkış çok sancılı allahım sana geliyorum dedim,meme ucum yara oldu eve gelip banyo yapınca sütüm indi mama ile destek verdim memeden kopmaması içinde boşta olsa emzirdim.şuan daha iyiyiz.6. Günden bildiriyorum bebeğimin kokusunu çekince herşey geçiyor arkadaşlar o ağrıyı sızıyı unutuyosunuz…darısı sizin başınıza❤️
Nesrnn sağlıkla buyutun bebegınızı 🥰benimde aynı durum sancı hafif hafif var bas asagı pozisyonu 34. haftadan beri ama kanala gırmıyor ve acılma yok doktorum normal ıstıyor ama bugun 39 olduk halen bısey yok hangi hastanede dogum yaptınız