2 gündür sürekli baş dönmem var tansiyonum 12-7 13-8 civarında bunu yaşayan varmı acaba?
30 ve 31. hafta ben de öyleydim şu an 32 30 üç’teyim öyle bir şeyim yok
Anniskoo0634 çok teşekkür ederim benimde aynu olur umarım dokotr gidicem bu hafta