eymenannesi0 yerleşmede de bu belirtiler olur. İlk gebeliğimde uykumdan sıçratacak kadar ağrılarım olmuştu başta. Keseyi de geç görünce bende dış gebelikten şüphelenmiştim ama doktor normal olduğunu söylemişti. Şiddetli ağrı yumurtalıklarda ve kanama ile birlikte oluyorsa sıkıntı. Ve tabi ki beta takibi yapılmış düzensiz artış görülmüş olmalı