Safinaz35 Bu sabah tamamıyla o hissiyatla kalktığım için test yapmak istedim elimde bir adet predictor test kalmıştı . Ve sonuç ilk dk da bu şekilde 🙏🏽🙏🏽❤️
senatss Safinaz35 ilk dk da çıktıysa büyük ihtimalle var ama testte kalma bi kan ver istersen inşallah o mucize bu gğn hediye olur sana hamile halimle duamdasınn❤️❤️❤️
Safinaz35 1Kastalia ya cidden sabah biri kalktı da kalkıp yaptım sanki . Bat 14 benim nasıl güzel bir hediye olur
1Kastalia Safinaz35 evet ben bu ay olcağını sanmıyodum çünkü hem iş hem grip falan olduk çok olmamıştı. Benim bat bu gün akşamda bişey gelmeyince ilk testle yapayım dedim ve belirgindi ikinci çizgim ☺️
Safinaz35 1Kastalia bende başka test almaya gidicem tek test vardı çünkü . Bizim de ben rahatsızdır iyi olduğum günlerde oldu sayılı yani
Talentedmom Safinaz35 adetine olduğu için silik çıkmış olabilir ben adetten önce hiç yapmadım bilemiyorum ama ben adetin üzerinden 10 gün gecikince yapmıştım çok net çift çizgi çıkmıştı