Yüksek ateşten devamlı hastaneye geliyoruz bildiğimiz ateşlerden daha kötü bi şekilde duş sirkeli su hiçbişey fayda etmiyo ateşini düşüremiyorum hastaneye gidip yatış alıyoruz 1 hafta yatıyoruz ama nedeni yok 2 sefer havale geçirdi birinde evde tektim diğerinde hastanede başında tektim göz kayması ve sol tarafında kasılmalr olmuştu bu olayda 4 5 ay öncesine ait üniversite özel doktor 2 devlet hastanesi araştırma hepsine gittik nedenini bulamadılar herşey normal cuma günü özele yatış yapıldı üniversitedeyiz acil sevkle geldik ama şimdi yine bi neden bulamadılar ve çocuğun ateşi 39.5 den aşağı düşmüyo ansızın çıkıyo ve indirene kadar saatler geçiyo yoğun serumlar kullanıyoruz etkisi geçince tekrar çıkıyo dün kan kanseri lösevi akdeniz anemisi veya akdeniz ateşinden şüphelendik bugun testler yapılcaktı ama yapılmadı hayla daha 2 yaşında kan idrar boğaz kulak herşey temiz öksürük vs yok sadece yüksek ateş bu gibi hastalığa sahip çocuğunuz vs varsa bilgilendirebilirmisiniz süreç çok yavaş ilerliyo