Minikeller92 cok tesekkur ederim canim bende cok zorlandim bu donemde hem kanama alanim vardi hemde lekelenmelerim halen progestan kullaniyorum malesef 3 ayi atlatanakadar surekli pruluton igne vuruldum haftada 1 olarak kendi ignemle birlikte cok zorlandim 2 taneden sonra bu bebegimide kaybedicem diye psikolojim bozuldu hep agladim cok şükür rabbim nasip etti bu haftalarimi gormeyi herseyin basında morel var morelini yuksek tut geçecek hersey Allahın izniyle riskin yarısını 19 haftaya gelerek atlatmissin zaten icini rahat tutmasallah size💕