Duygulumm Kızlar herkes o kadar farklı şeyler söylüyor ki kafam daha da çok karıştı burada sormak istedim, Gebelikte hangi güneş kremlerini kullanıyorsunuz ya da kullandınız yardımcı olursanız çok sevinirim,
Adsiz1998 Duygulumm instagramda meşhur bir doktor var badger marka güneş kremini öneriyor onu aldım temiz içerikli güvenle kullanın diyor gerçektende herkes memnunmuş
Daisyy000 Duygulumm Sadece filtresinin mineral filtreli olması lazım. Mineral filtreli güneş kremlerinden birini kullanabilirsiniz
ddefnos Duygulumm ben eski kullandığım güneş kreminden devam ediyorum tabiki bütçeniz uygunsa içeriği temiz kaliteli bir güneş kremi almanız gerekiyor ama solante pigma çok pahalı bade natürel onermislerdi burada o bi tık daha uygun bakabilirsiniz
Ayazakyol14_ Duygulumm ben çok güvendiğim bir eczacımıza sordum biodermayı önerdi içeriği et temiz olanmış
Adsiz1998 meryys amazon kullanıyorum ben uzun zamandır ordan sipariş verdim aynı gün geldi ürünler orijinal
Manolya89 Tugbaab hiç bakmadım doktor önerince direk alıp kullanmaya başladım resmen 🫢 araştırıcam bakalım
Syy13 Ben pregnayı chatgpt ye sordum içeriği tam da temiz değilmiş. Bioderma mineral filtreli olandan kullanıyorum.
Adsiz1998 Burnosunn_annesi bende yeni kullanmaya başladım ama iyidir mutlaka iyi bir marka mineral filtreli 1200 lira fiyatıda iyi