Leylak34 Kizlar nst tam olarak ne ise yarıyor. NST de sancısı çıkmayan insanlar akşamına doğum yaptığını söylüyor. Baska faktörü mu var acaba ?
Satii Leylak34 sancına bakıyorlar canım benimde bakmışlardı ama çıkmamıştı çünkü sancıyı evde çekmiştim. Alttan muayene etmesini söyledim ve 8 cm açılmamla hemen doğuma almışlardı
Mavili1480 Leylak34 Sancıya bakıyorlar ama bende hiç sancı çıkmıyordu hiçte çekmedim sezeryan oldum kanala giremediği için
Leylak34 Maviss718 doğum yakın mı değil mi diye bakıyoruz dedi doğum ama yorumları okuyorum nst de sancısı olmayanlar aynı gün dogurmus
Maviss718 Leylak34 bebeğin hareketlerinede bakıyolar işte hareketsiz olunca acil doğuma alınanlar oluyor
bsrshn Sancı ya bakılıyor ve kalp atışına yani sancının ne zaman geleceği belli olmuyor net de iken sancı çıkmaz bir saat sonra çıkabilir .
Benimennembirmelek Leylak34 benim için şu saatten sonra hiç bir işe yaramıyor eltimin üç dakikada bir sancısı geliyordu hastaneye gitti nstye bağladılar yalancı sancı eve git dediler 36+6 haftalıktı 4-5 saat sonra gece yarısı evde doğum yaptı bir başina
Gzm122 Leylak34 Ama bebeğin kalp atışlarına da bakıyorlar düzenli mi bir sorun var mı vs diye. Bence önemli birşey gibi geliyor bana