Kızlar günaydın 35 haftayım her idrar yaptıktan sonra bir 10 15 dk regl ağrısı gibi ağrım oluyor sonra geçiyor idrar yaparken yanma vs yok enfeksiyon olduğunu düşünmüyorum sonrasında oluyor bu durumu yaşayan var mı birde bacağımın en üstü kasığımın altında bir damar çekilmesi gibi anlatamadığım garip bişey oluyor gittiğimde dr sorucam ama sizede sormak istedim