Zeynep85 Merhaba güzel anneler öncelikle tüm annelerin ve anne adaylarının anneler günü kutlu olsun. Bebeğinin ultrason videosunu alan var mı ben doktorumdan istiyorum ultrason cihazından verilmiyor diyor alan varsa yardımcı olabilir mi
heyecanlibekleyis_ Zeynep85 bizde her gittigimizde esim cekiyordu ama ayrintilida doktorun sekreteri mail adresini atarsaniz tum videolari ve fotograflari atarim dedi yaklasik 49 foto ve video atti ama kendi doktorum sadece 3 boyutlu goruntusunu cikartip veriyor
2cocuk2kopek Zeynep85 muayene olurken karşınızda ekran oluyor oradan kendinizde çekebilirsiniz ben öyle yapıyorum
Gozdee6 Bana hemşiresi sağolsun hep videoya çekip kendisi atıyor ben isteme gereği bile duymamıştım o hep artığı için
Zeynep85 Gozdee6 ne güzel ya bana eşin telefonla videoya çekebilir dedi ama ben öyle istemiyorum ki ultrason görüntüsü istiyorum özel hastaneye gidiyorum üstelik 😔
Zeynep85 2cocuk2kopek onu bu sefer eşim çekti ama ben ultrason videosu istiyordum öylesi daha net oluyor ve interaktif çerçeveye yükleyebilirim diye düşünüyordum
2cocuk2kopek Zeynep85 belki telefon kaliteside olabilir ben iPhone ile çekiyorum gayet net bir görüntü elde ediyorum ama