nurssmom Cokistersengelerbence test bozuk gibi geldi bana, hakkımızda hayırlısı olsun güzel haberler alım inşallah
Cokistersengelerbence Busranur_mnts sat 17 Nisan bat 15 Mayıs dün akşam yaptım birşey yoktu. Bu sabah ilk idrarla yaptım böyle çıktı.
Busranur_mnts Cokistersengelerbence benim de 14 Nisan ben de 2 gündür yapıyorum dün nota gibi altta vardi postumda var resmi bugün bişey çıkmadı 😪
Cokistersengelerbence Busranur_mnts of yarın okuldayım olmazsa sabah çok erken denerim güzel haberler alırız inşallah 🤲
Cokistersengelerbence Eslem2112 aklıma girme😀 5 test aldım bata 5 gün var. Günde 1 tane yapardım ikna olabilmek adına şimdi bu bozuk çıktı bekleyemiyorum 😀😀
Busranur_mnts Cokistersengelerbence pcos vsr bat net değil de 15 mart düşük oldu 14 Nisan adet oldum daha günüm geçmedi diyebilirim 2 mayıs tahmini çatlama 9 gün geçti daha
Busranur_mnts Cokistersengelerbence bekle sen yine de her güne 1 test yap ben de 5 awox almıştım silik de olsa çıkar koyulaşma takip ederim diyordum baktım çıkmıyor 5 test daha sipariş verdim 🤣
Cokistersengelerbence Busranur_mnts bende de pcos var ama düzenlidir adetim. En fazla 2 gün oynar. İnşallah güzel haberler alırız 🌸
Busranur_mnts Cokistersengelerbence Allah kolaylıkla sağlıkla nasip etsin canım en iyisini adet zamanı test yapmak da işte merak 🤭