Minnikkim Kızlar ben başvuru yapıcam ama girdiğim zaman şey yazıyo ilk çocuk için 200 ikinci için 300 3. İçin 600 tl falan hani şu yeni çıkan başvuru varya 2. Çocuk için ayda 1500 TL ona yapamıyorum nasıl yapmam lazım yapanlar yardımcı olur mu
Anneyimmmbenn Minnikkim öyle yazıyor o eski yürürlük ordan kaldırılmamış sadece. Sen eğer ocaktan sonra dogum yaptıysan ona göre paran yatar
Minnikkim Anneyimmmbenn o çıktığı için ona yaptım olur mu bilmiyorum ama mayıs ayında yatmaya başlayacak dedi haberde